MENGEJUTKAN !!! Eina Azman Diugut, Diberi Pil Dan Diperkosa Oleh Datuk Jamal Md Yonus.??

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!
(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di JepunVideo: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar


Terbaru, ada pihak yang mendakwa bahawa individu yang dimaksudkan Eina itu sebenarnya adalah Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yonus. Menerusi portal The Rakyat Post hari ini, Datuk Jamal Md Yonus mengakui beliau mengenali Eina kerana terlibat dalam bidang perniagaan yang berkaitan dengan dunia hiburan.

Saya kenal Eina Azman dan pernah bertemu dengan beliau beberapa lagi artis lain. Saya tahu Eina tidak pernah membuat kenyataan sedemikian dan mempercayaai ada pikah yang sengaja mengaitkan nama saya dalam kes ini.

Saya menafikan semua dakwaan yang mengaitkan saya dengan Eina Azman. Saya membuat laporan polis ke atas semua dakwaan dan fitnah di laman sosial yang tidak berasas.

Datuk Jamal Md Yonus berkata sedemikian selepas selesai membuat laporan polis berhubung isu tersebut di Balai Polis Ampang Jaya pagi tadi. Tuduhan itu dipercayaai disebar oleh pihak lawan beliau dalam dunia politik.







KANTOi!! VIDEO DOKTOR GATAL DIRAKAM CABUL PESAKIT



selanjutnya dan Lihat VIDEO DISINI




Artikel Menarik:








0 Komentar untuk "MENGEJUTKAN !!! Eina Azman Diugut, Diberi Pil Dan Diperkosa Oleh Datuk Jamal Md Yonus.??"

loading...

pro

 
Copyright © 2014 HARIAN METROO - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info