(6 Foto)Apakah Yang Dilakukan Wanita Ini Sehingga Orang Berpusu-Pusu Untuk Melihatnya??

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!
(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di Jepun

Video: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar
Filem "Pinggang 56" oleh pengarah Vu Ngoc Dang Dong Thap ditembak membuat penduduk di sini ingin tahu berpusu-pusu ke lihat "The Queen underwear" bertindak. 

Pinggang 56 oleh Ngoc Trinh pengeluar wang dan protagonis, pengarah Vu Ngoc Dang mempunyai segmen di wilayah barat. Populariti kaki yang panjang 9X membuatkan orang tertanya-tanya berpusu-pusu untuk melihat




Anak-anak kapal bergelut untuk menjaga ketenteraman, tetapi kerana mereka gembira kerana semangat penonton Dong Thap itu. Mereka hadir dari pagi hingga ke malam untuk melihat Ngoc Trinh dan pelakon lain penggambaran. 



Pinggang 56 berkisar kehidupan Ngoc Trinh dari kawasan luar bandar untuk masa untuk Saigon. Di rumah, orang boleh membentuk kehidupan keras, pertanian keluarga, dia mahir dalam bidang. Orang berpusu-pusu untuk melihat Ngoc Trinh studio penggambaran.


Walaupun ada syarat tetapi berkembang Ngoc Trinh masih sangat cantik. Terutamanya menjadi seorang remaja, dia mula ingin tahu, mencari diri sendiri. "Ratu perubatan dalaman" mempunyai adik perempuan yang cantik Tu Vi. Kedua-dua sangat intim dan biasanya dua kongsi segala-galanya. 


Dalam filem itu, terdapat adegan mandi Ngoc Trinh untuk 2 kanak-kanak. Dibesarkan di kawasan luar bandar tidak seharusnya keberatan meletakkan dalam anak kecantikan. 






KANTOi!! VIDEO DOKTOR GATAL DIRAKAM CABUL PESAKIT





selanjutnya dan Lihat VIDEO DISINI




Artikel Menarik:








0 Komentar untuk "(6 Foto)Apakah Yang Dilakukan Wanita Ini Sehingga Orang Berpusu-Pusu Untuk Melihatnya?? "

loading...

pro

 
Copyright © 2014 HARIAN METROO - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info