Heboh!! Tindakan Dua Kanak-Kanak Kini Viral Di Laman Sosial

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!
(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di Jepun


Astagfirullah!-Masih-SD,-Sudah-Pandai-Main-'Icep'

Video: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar


Adakalanya Rasulullah memanggil anak dengan panggilan yang paling sesuai dengan jenjang usianya, seperti ungkapan, “Anak muda, sesungguhnya aku akan memberimu beberapa pelajaran.”Dan seterusnya.


Adakalanya beliau memanggil dengan sebutan, “Anakku” seperti beliau lakukan kepada Anas saat turun ayat hijab, “Hai anakku, mundurlah kamu ke belakang.”

Rasulullah menyebut anak-anak Ja’far, putra pamannya, “Panggilkanlah anak-anak saudaraku.” Beliau pun menanyakan kepada ibunya, “Mengapa aku lihat tubuh keponakanku kurus-kurus seperti anak-anak yang sakit?”

Seseorang lebih suka bila dipanggil dengan julukan, gelar, dan predikat yang baik dari pada nama aslinya. Tak terkecuali anak-anak.

Ironisnya, yang sering kali kita dapati anak-anak yang dipanggil dengan julukan tidak baik untuk didengar, seperti: botak, comot, dan sebagainya.

Foto dua anak  yang sedang melakukan sesuatu yang tidak sepatutnya dan dirakam oleh seseorang dari luar jendela ini sudah mulai tersebar luas.

Astagfirullah!-Masih-SD,-Sudah-Pandai-Main-'Icep'1
Bahkan foto ini sudah dimasukkan ke laman sosial.

(VIDEO): Muat Naik Video Di FB Dirogol Majikan Telah Menyelamatkannya(VIDEO): Wanita Indonesia Terkenal Di Amerika Syarikat Dalam Filem P*rno
Astagfirullah!-Masih-SD,-Sudah-Pandai-Main-'Icep'2

(GAMBAR): Akaun Instagram Penyanyi Terkenal Digodam Dan Gambarnya Tersebar!!
Yang mengambil foto ini mungkin orang dewasa, tapi kenapa dia  membiarkan dan mengambil gambar kedua anak ini? Seharusnya dia melarang dan menegur kedua kanak-kanak itu.
Seseorang  juga menanyakan siapa sebenarnya yang mengambil gambar ini?
“Gila men..! Masih kecil sudah pandai buat macam begitu.. Bagaimana nanti kalau sudah besar? ”
Kebanyakan menyangka orang yang mengambil fotonya ini, dan juga menyatakan bahwa krisis moral sedang melanda manusia zaman ini, sampai anak sudah boleh melakukan perbuatan seperti ini.
Pertanyaannya, kenapa masih boleh melakukan perbuatan seperti ini? Siapa yang mempengaruhi anak ini? Dari mana mereka tahu berbuat seperti ini?sudah pastinya banyak perkara yang menjadi punca kepada tindakan memalukan kanak-kanak ini..


KANTOi!! VIDEO DOKTOR GATAL DIRAKAM CABUL PESAKIT



selanjutnya dan Lihat VIDEO DISINI




Artikel Menarik:








0 Komentar untuk "Heboh!! Tindakan Dua Kanak-Kanak Kini Viral Di Laman Sosial"

loading...

pro

 
Copyright © 2014 HARIAN METROO - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info