Detik-Detik Ngeri!! Inilah Keadaan Sebenar Yang Berlaku!!

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!
(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di JepunVideo: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar

We have no best words to describe....

biarlah gambar yang berbicara..


WIRAKU SI MALIM GUNUNG Musibah datang tanpa diduga, Bumi bergegar gegak gempita, Ada yang terpinga, ada juga bertanya, Apakah ini sebuah petanda, Si kulit putih itu punya angkara, Berbuat cela dan membawa celaka, Lantas Aki Nabalu menjadi murka. 

Duhai hati berasa rawan, Ada nestapa di sebalik awan, Donkey Ear lambang kemegahan, Tertewas tika dilanda gegaran. Ada bongkah jatuh berguguran, Jatuh menimpa di perlimbahan, Hingga ada yang terkorban. Mana yang selamat terus bertahan, Hendak turun ada halangan, Rosak terputus jalan laluan, Hanya pasrah menanti bantuan, Pasrah didakap rasa kedinginan. Satu saat bagaikan seabad, Bantuan diharap janganlah lambat, Lantaran cuaca tidak sepakat, Bantuan sukar kunjung mendekat. 

Di situlah bangkit sebuah kudrat, Malim gunung dengan saf yang rapat, Memberi bantuan menjadi niat, Walaupun dugaan ditempuh hebat. Peralatan canggih tiada di tangan, Hanya pengalaman jadi pedoman, Tanpa hiraukan keselamatan diri, Terus mendaki terus mencari; Ada mangsa yang rebah, dipapah Ada mangsa yang takut, disikut Ada mangsa yang dingin, dipangkin Ada mangsa tak larat, diangkat Apa jua kaedahnya, Malim gunung tetap mara, Sekalipun bumi masih bergegar, Semua mangsa mesti dikejar, Sehingga ada kisah yang tragis, Hendak ku tulis, air mata menitis, Hanya ku panjat serumpun doa, Moga dia tenang di sana. 

Itulah malim gunung, Walaupun jawatannya tidak agung, Mereka tidak minta disanjung, Jauh sekali bersifat sombong; Mereka membantu pendaki yang bingung, Menegur pendaki yang terpesong, Tetapi dirinya jua yang digonggong. Malim gunung hatinya sabar, Malim gunung tak akan gentar, Malim gunung bukan pendekar, Namun dialah wira sebenar.


(7 Gambar) Kantoi!! Hotel Ini Sajikan Tarian Separuh B*gel(VIDEO): Gadis Sanggup Mandi Darah Berb*gel

(VIDEO): Gila! Acara Amal Meremas Payudara Wanita di Jepun?Gambar: Wanita Bangga Kongsi Gambar Bogel Di Tempat Awam


(VIDEO): Muat Naik Video Di FB Dirogol Majikan Telah Menyelamatkannya(VIDEO): Wanita Indonesia Terkenal Di Amerika Syarikat Dalam Filem P*rno
(GAMBAR): Akaun Instagram Penyanyi Terkenal Digodam Dan Gambarnya Tersebar!!





KANTOi!! VIDEO DOKTOR GATAL DIRAKAM CABUL PESAKIT

























selanjutnya dan Lihat VIDEO DISINI




Artikel Menarik:








0 Komentar untuk "Detik-Detik Ngeri!! Inilah Keadaan Sebenar Yang Berlaku!!"

loading...

pro

 
Copyright © 2014 HARIAN METROO - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info